Куди піти і що подивитися у Львові 23-24 червня

0
1089
DIGITAL CAMERA

На вихідні у Львові традиційно відбудеться багато театральних вистав, концертів та виставок. Пропонуємо анонс найцікавіших з них.

23 червня 2018 – 24 червня  з 12:00  у різних локаціях міста відбуватиметься Фестиваль Lviv Yoga Day 2018. Щорічний масштабний фестиваль йога-культури Lviv Yoga Day, приурочений до святкування Міжнародного дня йоги. Це новий унікальний формат фестивалю йоги медитації та здорового способу життя об’єднує тисячі львів’ян та гостей міста однією метою – бути здоровими, сильними, бадьорими та щасливими. Під час святкування Lviv Yoga Day кожен зможе долучитися до численних безкоштовних майстер-класів з різних напрямків йоги від професійних тренерів з усієї України, навчитися технікам антистрес-медитації, взяти участь у творчих майстер-класах, скуштувати здорову їжу, відпочити під релаксуючу музику, а також відвідати лекції та семінари на тему здорового способу життя та мислення, медитації̈, дієтології̈ та краси. Lviv Yoga Day – сімейне свято, тому організатори подбали про створення дитячої ігрової зони. Ви можете прийти на фестиваль разом з дітьми та познайомити іх з йогою, здоровим харчуванням та практиками медитації. Одразу дві локації будуть працювати одночасно – площа Ринок та парк Івана Франка.

23 червня о 19:00 Малевич: night club & concert arena (просп. В’ячеслава Чорновола, 2) запрошує на Концерт Trio Mandili. Гурт Trio Mandili, який став фeномeном YouTube, з концертом у Львові. Грузинські дівчата бeз професійної музичної освіти стали світовими зірками буквально за кілька днів. «Казка» почалася в той день, коли три подруги під час прогулянки в селі вирішили заспівати старовинну народну пісню «Апарека». Одна з них зробила селфі-видeо та завантажила ролик в Інтернет. Вжe через два тижні його подивилася багатомільйонна глядацька аудиторія. Назва гурту обрано не випадково. Mandili – це жіночий головний убір у формі хустки. За традицією, жінки кидали хустку на землю, коли хотіли примирити конфліктуючих між собою чоловіків. Вартість квитків 180-350 гривень

23 червня о 19:00 Будинок органної та камерної музики (вул. Бандери, 8) представить Концерт «Мідорі та Шуман». Американська скрипалька японського походження Мідорі Ґото почала грати на скрипці у три роки. В 11 тендітна японська дівчинка підкорила Нью-Йоркську філармонію, а у 18 мала сольний виступ у Карнеґі-холі. Вже понад 35 років їй аплодують стоячи у найпрестижніших концертних залах світу. Окрім активної концертної діяльності Мідорі вже багато років викладає в Америці та є гостьовим професором престижних консерваторій у різних країнах. Як посланець миру, дарує музику тим, хто цього найбільше потребує. Її львівські концерти – надзвичайний подарунок для усіх шанувальників класичної музики. Ukrainian Festival Orchestra – український фестивальний оркестр зі Львова, який виріс із камерного оркестру Collegium Musicum, і вже встиг попрацювати із музикантами зі світовим ім’ям: Вадимом Холоденком, Корі Церовшеком, Теодором Кухарем, Ноа Бендінксом-Белґлі, Семюелем Берто, Сіґізвальдом Кьокеном, Андрєєм Ґавріловим, Левом Маркізом та іншими. Мідорі Ґото – скрипка (США). Ukrainian Festival Orchestra. Іван Остапович – дириґент.Р. Шуман – Концерт для скрипки з оркестром. Тривалість: 1,5 години. Вартість квитків 50-550 гривень.

23-24 червня Музей етнографії та художнього промислу (просп. Свободи, 15) запрошує на виставку «Реліквії єврейського світу Галичини». Виставка з фондів Музею етнографії та художнього промислу «Реліквії єврейського світу Галичини», присвячена 85-й річниці Виставки єврейського художнього промислу. Її було розгорнуто у залах Міського промислового музею у Львові в березні 1933 р., де представили пам’ятки як із приватних колекцій, так і з синагог Галичини.Ця виставка сформувала у суспільстві розуміння необхідності створення Єврейського музею, який був урочисто відкритий роком пізніше. 1939 року музей було ліквідовано, а в лютому 1940 р. його збірку було передано Музею художнього промислу.Із початком Другої світової війни під загрозою знищення опиняється колекція Максиміліана Ґольдштейна, яку, заради збереження, Ґольдштейн передає у липні 1941 р. цьому ж музею як депозит. Таким чином у Музеї художнього промислу сформувалася найбільша і найякісніша на той час колекція юдаїки, яку після в 1951 р. успадкував Державний музей етнографії та художнього промислу АН УРСР.Експозиція виставки «Реліквії єврейського світу Галичини» розгорнута у 5-ти музейних залах. Представлені експонати відображають сакральну атмосферу синагоги, річний цикл релігійних єврейських свят, вироби різних ремесел. Окремі зали присвячені відомому колекціонеру єврейських старожитностей Максиміліану Ґольдштейну і його колекціям екслібрисів, витинанок і графіки. Частину пам’яток свого часу було репрезентовано на виставці 1933 року, але більшість експонатів показано вперше.

23-24 червня Львівський музей історії релігії (пл. Музейна, 1) представляє виставку “Антична спадщина”. У фондовій колекції Львівського музею історії релігії чимало пам’яток періоду античності. Ця виставка є спробою якнайширше представити колекції пам’яток, що висвітлюють тему релігії і міфології стародавніх Греції і Риму. Для експонування відібрано дві групи предметів – музейну археологічну античну колекцію і твори мистецтва XVI–XIX століть, які увібрали у себе найкращі витвори уяви греко-римського періоду. Автори виставки свій задум поділили на п’ять тематичних блоків. Чотири – «Божество», «Місто. Уламки», «Світло», «Оберіг» – речі з фондової групи «Археологія», п’ятий блок – твори мистецтва на міфологічну тематику. Археологічні знахідки, а це майже 50 одиниць, представлені статуетками «Погруддя богині Кібели», «Венера Медицейська», «Меркурій», керамічним посудом, теракотовими світильниками, мармуровими, теракотовими, бронзовими скульптурами. Датування цих речей простягається від періоду високої класики – V ст. до н. е. – до перших століть нової ери.Достойне місце в експозиції знайдуть твори мистецтва: живопис XVIII–XIX ст. (картини «Юпітер і Іо», «Аврора», «Викрадення Зевсом Європи», «Божественне Правосуддя», інші), гравюри XVI–XVIII ст. («Купідон і Психея», «Жертвоприношення Церері», «Тесей і Мінотавр»), скульптури («Юпітер», «Діана», «Танцююча менада»), вироби з художнього металу (таріль «Втеча Паріса і Єлени», свічники, чаша) та інші речі.

23-24 червня Палац Потоцьких / Відділ Львівської галерея мистецтв. Мистецтво XIV-XVIII ст. (вул. Коперника, 15) представляє виставку «Скарби династії Цін». Унікальне зібрання артефактів минулого китайської культури та історії: авторські твори різних майстрів кінця 18 – початку 19 сторіччя. Шаблі, ритуальні кинджали, предмети релігійного призначення, вироби зі срібла, слонової кістки, цінних порід дерева та інші предмети, в яких простежуються ідеї буддизму, даосизму, конфуціанства, чисельні етнографічні традиції, події середньовічної історії, а також усієї історії правління династії Цін. Усе це має велике художнє та історичне значення. Виставка цікава не тільки художньою та естетичною складовою особистих предметів останнього китайського імператора династії Цін Пу Ї, але і його особистою історією. Пу Ї, останній імператор Китаю, який успадкував маньчжурський трон у віці двох років у 1908 році, а вже у 1924 році, після багатьох соціально-політичних змін у Китаї, був повністю відсторонений від влади, і змушений покинути Китай. Після певних політичних подій, імператор був ув’язнений урядом СРСР у 1945 році. У в’язницях радянського союзу провів 5 років, де, сподіваючись на помилування з боку Сталіна, віддав владі частину своїх фамільних дорогоцінностей. Проте це не допомогло, і у 1950 році за рішенням Сталіна Пу Ї було передано китайським комуністам, які ув’язнили імператора майже на 10 років. За ці роки частина імператорських предметів просто була прихована у різних місцях.

23-24 червня Палац Потоцьких / Відділ Львівської галерея мистецтв. Мистецтво XIV-XVIII ст. (вул. Коперника, 15) представить виставку «Золота симфонія епохи». Унікальність виставкового проекту полягає не тільки у представленні предметів з дорогоцінного металу вишуканої обробки, а і у композиційно представленій експозиції, яка відображає суспільне та духовне життя тогочасного суспільства.Презентовані експонати дають можливість творчо осмислювати продукт синтезу давніх культур народів, що населяли Причорноморські степи на межі VI-І ст. до н. е., сформували особливу культуру й зробили вагомий внесок у світове надбання, а також вирішують ряд освітніх і просвітницьких завдань, знайомлячи відвідувачів з міфологією античного світу Північного Причорномор’я.

23-24 червня Мистецька галерея «Зелена Канапа» (вул. Вірменська, 7) представить виставку живопису Дениса Струка «Поліфонія». Львівський художник Денис Струк, відомий також як автор інсталяцій з гутного скла, представляє персональну виставку живопису «Поліфонія». Лінії і стовпи електропередач, просвіт сонця в сплетінні гілок дерев, відображення сонячних бліків у воді, навіть жіноче тіло Струк зобразив яскравим зеленим кольором. Все наповнене сміливими кольорами, що як і в музичній поліфонії мають самостійне значення, зберігаючи рівноправність. Близько 20-ти олійних полотен створених протягом останніх 2 років є дуже промовистими своїми тонкими емоційними враженнями переданими за допомогою пульсуючого кольору. В поліфонії візуального ряду, який побачимо на цій виставці зазвучать абстрактні полотна, пейзажі вирвані з швидких імпульсів отриманих під час подорожей.

23-24 червня Галерея сучасного сакрального мистецтва «IconArt» (вул. Вірменська, 26) представляє виставку Уляни Нищук «Ребро Адама». Уляна Нищук працює у станковому, монументальному і сакральному живописі.

23-24 червня Центр міської історії Центрально-Східної Європи (вул. акад. Богомольця, 6) представляє виставку Андрія Боярова Copy/Past. У цьому виставковому проекті Андрій Бояров вдається до практики апропріації, щоб звернути увагу на проблеми вивчення та збереження архівів митців та фотографів, які працювали у Львові у першій половині ХХ століття. «Роботи, використані у цьому проекті, – авторські. Вони належать непересічним діячам передвоєнної львівської сцени нових тоді медіа – фотографії і фільму. Серед них Яніна Мєжецка, Вітольд Ромер, Ное Лісса та Владислав Беднарчук. Незважаючи на те що рівень їхніх творів знаходився у співголоссі з тогочасними глобальними модерністичними пошуками, локально статусу «митців» вони фактично не мали, і не мають до тепер. Під визначення «аматорів» (навіть у найкращому значенні) вони також не підпадають, а найчастіше їхня освіта і професійна діяльність перебувала поза художніми аспіраціями. Я збільшую їхні праці, у порівнянні з оригіналами, але, напевно, не перебільшую – в стосунку до (не)належного тепер їм місця світових гравців у локальній історії мистецтв», – наголошує художник. Виставка COPY/PAST є частиною програми Міського медіаархіву «[роз]Архівування», що покликана популяризувати та актуалізувати проблематику архівної спадщини серед громадськості і використовувати архівні матеріали у неакадемічних формах та форматах.

 

 

 

Залишити відповідь